03-9158500
תפריט
Ran PerryRan Perry
06:18 08 Jul 21
פניתי לעו"ד קובי ועו"ד רונן על מנת להתמודד עם הליך פלילי עקב תלונות שווא שהגיש מישהו נגדי. הם הנחו אותי בתהליך והתהלו מול המשטרה. בנוסף, לאחר מכן, כתבו עבורי מכתב שנועד לשנות את עילת הסגירה לחוסר אשמה מחוסר ראיות - דבר שצלח. לאורך כל התהליך הם היו זמינים ומאוד אדיבים ומקצועיים - מאוד מומלץ.
ron benron ben
07:14 19 Jan 21
הגעתי לרונן וקובי בזמן של מצוקה אישית גדולה. כבר מהרגע הראשון אפשר היה להבחין בכך שהם לא רק מתעסקים בפן המקצועי אלא גם המון בפן האנושי. שיחות חמות ומתן עזרה והסברים מרגיעים בכל זמן שנדרשו לכך והראו כמה אכפתיות הם מעניקים ללקוח. מעבר לכך בפן המקצועי מדובר בשני עורכי דין מבריקים עם ראש חד וידע מקצועי רב מאוד אשר עזרו לי להיחלץ מהצרה אליה נקלעתי. ממליץ בחום!
דב ברקוביץדב ברקוביץ
14:21 03 Jan 21
קובי ורונן הם עורכי דין שעליהם נאמר גאווה למקצוע!!הם עניינים, זמינים, מקצועיים ברמות על, מבינים בשיחת הבהרה אחת את רצון הלקוח ותוך כדי הטיפול מעדכנים ומשתפים באופן קבוע.בהחלט ממליץ לפנות ולהיוועץ בהם!!דב ברקוביץ
יעקב אנגריעקב אנגר
17:01 03 Sep 20
פנינו ברגע של מצוקה וזכינו לזמינות מלאה, לתמיכה מקצועית ונפשית והתוצאה גם היא מעולה. ממליץ בחום.
js_loader
תמונת נושא עבור: סמים קלים או קשים? והאם יש הבדל?
5
(61)

עבירות סמים מאוד נפוצות כיום. נכון שיש סוגים שונים של עבירות סמים ורמות חומרה שונות אולם בכל מקרה של עבירת סמים כלשהי אתם צריכים לצידכם עו"ד סמים שילווה אתכם בהליך, בעל ניסיון משפטי בתחום ויוכל לסייע לכם עם ההגנה המשפטית הנדרשת לכם לכל ההליך. משרד עורכי הדין מנשה- רון מתמחה בתחום הפלילים ובין היותר גם בעבירות סמים מסוגים שונים: עבירות החזקת סמים, שימוש בסמים, גידול סמים, ייבוא וייצוא סמים, ייצור סמים, החזקה שלא לצריכה עצמית, הדחת קטינים לשימוש בסמים, תיווך עסקאות ועוד.

גם אדם נורמטיבי יכול להסתכן בעבירת סמים

כל אדם יכול ליפול לעבירות סמים, גם אנשים רגילים לחלוטין שאין להם עבר פלילי כלל יכולים למצוא את עצמם מתמודדים לראשונה עם חקירה במשטרה או אפילו מעצר. במקרה כאלה ואחרים מומלץ לפנות אל עורך דין פלילי המתמחה בעבירות סמים כמו משרד עורכי הדין מנשה-רון שילוו אתכם בהליך.

בכל הנוגע לפקודת הסמים המסוכנים אין עמדה בנוגע לסמים קשים או קלים אולם ברמה הפרקטית בדרך כלל מקובל להבחין בין סמים קלים לסמים קשים. חלק מהעבירות יהיו עבירות קנס מיוחדות, כלומר מי שעבר אותן יוכל להימנע ממשפט פלילי בתשלום קנס. בדרך כלל יהיה מדובר על עבירה ראשונה ושל סמים קלים. במקרים כאלה ואחרים עורך דין פלילי מנוסה יוכל לסגור את התיק נגד החשוד ללא רישום פלילי.

עורך דין סמים להחזקת עצמית

שאלות רבות מתעוררות כאשר מדבר על עבירות סמים שבהם לא משתמשים בסמים אלא החזקה שלהם ללא שימוש עצמי – מה קורה במקרה כזה? מה חומרת העבירה והעונש? האם יש הבדל בין החזקה לצריכה עצמית או החזקה שלא לצריכה עצמית? והאם מותר להחזיק סמים ובאילו כמויות? חשוב להבין כי במקרה מסוימים יכול להינתן גם עונש מאסר עד 3 שנים ולעתים במקרים שונים אפילו עד 20 שנות מאסר!

בכל מקרה של עבירת סמים, החזקה בסמים לצריכה או שלא לצריכה, מדובר בעבירות חמורות ולכן אתם חייבים עורך דין פלילי עם התמחות בעבירות סמים לצידכם.

דרג את העמוד

ממוצע הצבעות 5 / 5. כמות הצבעות 61

No votes so far! Be the first to rate this post.

עורכי הדין רונן מנשה וקובי רון

בעלי משרד מנשה - רון עורכי דין

לפנייה למשרדנו חייגו: 03-9158500 או לחצו כאן להשארת פרטים