03-9158500
תפריט
Ran PerryRan Perry
06:18 08 Jul 21
פניתי לעו"ד קובי ועו"ד רונן על מנת להתמודד עם הליך פלילי עקב תלונות שווא שהגיש מישהו נגדי. הם הנחו אותי בתהליך והתהלו מול המשטרה. בנוסף, לאחר מכן, כתבו עבורי מכתב שנועד לשנות את עילת הסגירה לחוסר אשמה מחוסר ראיות - דבר שצלח. לאורך כל התהליך הם היו זמינים ומאוד אדיבים ומקצועיים - מאוד מומלץ.
ron benron ben
07:14 19 Jan 21
הגעתי לרונן וקובי בזמן של מצוקה אישית גדולה. כבר מהרגע הראשון אפשר היה להבחין בכך שהם לא רק מתעסקים בפן המקצועי אלא גם המון בפן האנושי. שיחות חמות ומתן עזרה והסברים מרגיעים בכל זמן שנדרשו לכך והראו כמה אכפתיות הם מעניקים ללקוח. מעבר לכך בפן המקצועי מדובר בשני עורכי דין מבריקים עם ראש חד וידע מקצועי רב מאוד אשר עזרו לי להיחלץ מהצרה אליה נקלעתי. ממליץ בחום!
דב ברקוביץדב ברקוביץ
14:21 03 Jan 21
קובי ורונן הם עורכי דין שעליהם נאמר גאווה למקצוע!!הם עניינים, זמינים, מקצועיים ברמות על, מבינים בשיחת הבהרה אחת את רצון הלקוח ותוך כדי הטיפול מעדכנים ומשתפים באופן קבוע.בהחלט ממליץ לפנות ולהיוועץ בהם!!דב ברקוביץ
יעקב אנגריעקב אנגר
17:01 03 Sep 20
פנינו ברגע של מצוקה וזכינו לזמינות מלאה, לתמיכה מקצועית ונפשית והתוצאה גם היא מעולה. ממליץ בחום.
js_loader
תמונת נושא עבור: מתי מתקבלת החלטה על סגירת תיק פלילי?
5
(46)

ככלל, תיק פלילי נפתח נגד אדם אשר נחקר באזהרה במשטרה או ברשות חקירה אחרת בגין חשד לביצועה של עבירה. 

בנסיבות מסוימות, בסמכות החוקר המשטרתי שלא להמשיך ולחקור את התיק, ולסגור את התיק נגד החשוד כבר בשלב החקירה. 

ככל שהתיק נגד החשוד לא נסגר כבר בשלב החקירה, הרי שבסיומה של החקירה, תיק החקירה מועבר לרשות התובעת (לתביעה משטרתית או לפרקליטות) לצורך קבלת החלטה אם לסגור את התיק נגד החשוד מאחת מעילות הסגירה (העדר אשמה, העדר ראיות מספיקות או נסיבות העניין אינן מצדיקות העמדה לדין) או להגיש כתב אישום לבית משפט נגד החשוד.

ייצוג של עורך דין פלילי כבר בשלב החקירה, טרם קבלת החלטה בעניינכם על ידי הרשות התובעת, יסייע לכם להגדיל את הסיכוי לסגירת התיק הפלילי בעניינכם ללא הגשת כתב אישום נגדכם. 

לתיק פלילי התלוי ועומד נגדכם או להרשעה בתיק פלילי עשויות להיות השלכות פוגעניות על עתידכם. לפיכך, במידה שאתם מעוניינים להחזיר את חייכם למסלול הנכון, ההחלטה החשובה ביותר שתוכלו לקחת היא ההחלטה לפנות אל עורך דין פלילי מומחה, אשר יפעל בכל האפיקים המשפטיים האפשריים לשם סגירת תיק פלילי. הצוות של משרד עורכי הדין מנשה – רון יסייע לכם להבין את המצב המשפטי המדויק בו אתם מצויים ואת הזכויות והאפשרויות העומדות בפניכם לשם סגירת התיק הפלילי נגדכם. 

סגירת תיק פלילי בהסדר מותנה מחוץ לבית המשפט ללא הרשעה פלילית

במקרים מסוימים, גם אם עברתם עבירה וקיימות ראיות מספקות להגשת כתב אישום נגדכם, עדיין ניתן לסגור את התיק הפלילי נגדכם בהסדר ללא כל משפט פלילי וללא הרשעה פלילית. מדובר במסלול של סגירת תיק בהסדר מותנה במסגרתו החשוד מודה בביצוע עבירה מסוימת ומתחייב למלא אחר תנאים מסוימים כגון: תשלום פיצוי לנפגע העבירה, תשלום קנס למדינה, התחייבות להימנע מעבירה ועוד, ומנגד, הרשות התובעת, מתחייבת שלא להעמיד לדין פלילי את החשוד אם הוא יקיים את אותם תנאים. 

ליווי משפטי של עורך דין פלילי יסייע לכם במקרים המתאימים לסגור את התיק הפלילי נגדכם בהסדר מותנה ללא כל הרשעה פלילית. 

מה חשוב לדעת על הליך סגירת תיק פלילי?

ההחלטה האם ומתי לפנות לרשות החקירה או לרשות התובעת בבקשה לסגירת תיק פלילי היא החלטה מורכבת ורגישה אשר מתקבלת באופן פרטני בכל מקרה ומקרה בהתאם לנתונים האישיים של הלקוח ולשיקולים הספציפיים שעומדים על הפרק באותו מקרה.  

במקרים מסוימים הדבר הנכון הוא לפנות לרשות החקירה או לרשות התובעת כבר בשלב החקירה, ובמקרים אחרים הדבר הנכון הוא להמתין לקבלת מכתב יידוע לחשוד – מכתב שנשלח לחשוד בביצוע עבירה מסוג פשע (עבירה שהעונש הקבוע עליה בחוק הוא מעל 3 שנות מאסר) המודיע לחשוד כי חומר החקירה בתיק הפלילי שנפתח נגדו הועבר לעיון ולהחלטת הרשות התובעת, וכי באפשרותו לפנות באמצעות בא כוחו בבקשה מנומקת המסבירה מדוע יש להימנע מהגשת כתב אישום נגדו. 

לפיכך, חשוב להתקשר עם משרד עורכי דין פלילי מיומן ומנוסה, איתו תוכלו להתייעץ לגבי מכלול הנושאים הקשורים להליכי החקירה ולהליכי השימוע על מנת לקבל את ההחלטה המקצועית המדויקת והנכונה עבורכם. 

הגשת בקשה לסגירת תיק פלילי באמצעות עורך דין פלילי

במסגרת הליך של בקשה לסגירת תיק פלילי, חשוב להשקיע בבקשה מחשבה רבה על מנת ליצור מסמך משפטי משכנע אשר ישכנע את רשות החקירה או את הרשות התובעת לאשר את הבקשה ולסגור את התיק הפלילי בעניינכם. 

הצוות המשפטי המיומן של משרד עורכי הדין מנשה – רון, מלווה בהצלחה לקוחות רבים בהגשת בקשה לסגירת תיק פלילי, ומצליח במקרים רבים לשכנע את רשות החקירה או הרשות התובעת לסגור את התיקים הפליליים שנפתחו נגד לקוחות המשרד, כבר בשלב החקירה או בשלב השימוע לפני הגשת כתב אישום.

לקבלת ייעוץ ותיאום פגישה חייגו 03-9158500 

דרג את העמוד

ממוצע הצבעות 5 / 5. כמות הצבעות 46

No votes so far! Be the first to rate this post.

עורכי הדין רונן מנשה וקובי רון

בעלי משרד מנשה - רון עורכי דין

לפנייה למשרדנו חייגו: 03-9158500 או לחצו כאן להשארת פרטים