03-9158500
תפריט
Ran PerryRan Perry
06:18 08 Jul 21
פניתי לעו"ד קובי ועו"ד רונן על מנת להתמודד עם הליך פלילי עקב תלונות שווא שהגיש מישהו נגדי. הם הנחו אותי בתהליך והתהלו מול המשטרה. בנוסף, לאחר מכן, כתבו עבורי מכתב שנועד לשנות את עילת הסגירה לחוסר אשמה מחוסר ראיות - דבר שצלח. לאורך כל התהליך הם היו זמינים ומאוד אדיבים ומקצועיים - מאוד מומלץ.
ron benron ben
07:14 19 Jan 21
הגעתי לרונן וקובי בזמן של מצוקה אישית גדולה. כבר מהרגע הראשון אפשר היה להבחין בכך שהם לא רק מתעסקים בפן המקצועי אלא גם המון בפן האנושי. שיחות חמות ומתן עזרה והסברים מרגיעים בכל זמן שנדרשו לכך והראו כמה אכפתיות הם מעניקים ללקוח. מעבר לכך בפן המקצועי מדובר בשני עורכי דין מבריקים עם ראש חד וידע מקצועי רב מאוד אשר עזרו לי להיחלץ מהצרה אליה נקלעתי. ממליץ בחום!
דב ברקוביץדב ברקוביץ
14:21 03 Jan 21
קובי ורונן הם עורכי דין שעליהם נאמר גאווה למקצוע!!הם עניינים, זמינים, מקצועיים ברמות על, מבינים בשיחת הבהרה אחת את רצון הלקוח ותוך כדי הטיפול מעדכנים ומשתפים באופן קבוע.בהחלט ממליץ לפנות ולהיוועץ בהם!!דב ברקוביץ
יעקב אנגריעקב אנגר
17:01 03 Sep 20
פנינו ברגע של מצוקה וזכינו לזמינות מלאה, לתמיכה מקצועית ונפשית והתוצאה גם היא מעולה. ממליץ בחום.
js_loader
5
(112)

ייצוג בהליכי שימוע

במסגרת שימוע ניתנת הזדמנות לחשוד, בדרך כלל באמצעות עורך דינו, בכתב או בעל פה, להשמיע עמדתו בפני רשות התביעה הרלוונטית (בדרך כלל הפרקליטות או התביעה המשטרתית), כדי לשכנעה להימנע מהגשת כתב אישום נגדו.

לחשוד ובא כוחו ניתנת האפשרות לקבל את עיקרי חומר החקירה כדי להתכונן כראוי לשימוע.

זכות השימוע לחשודים

ייצוג בהליכי שימוע פלילי

זכות השימוע הינה זכות חשובה שיכולה למנוע את הפגיעות הרבות הנלוות להליך הפלילי, לרבות: הימנעות מפגיעה בשמו הטוב של החשוד, חסכון בעלויות ניהול משפט פלילי, הימנעות מענישה, מעינוי הדין ומנזקים נוספים שההליך פלילי עלול להסב לחשוד ומשפחתו.

יחד עם זאת, התנהלות שאינה נכונה מצד החשוד או עורך דינו יכולה לגרום לנזק רב לחשוד. לפיכך, ישנה חשיבות רבה לשימוש בזכות זו באמצעות עורך דין פלילי מנוסה.

למשרדנו ניסיון רב בייצוג בהליכי שימוע והצלחות רבות בהשגת התוצאות הרצויות עבור לקוחותינו ובכלל זה: סגירה של תיקים כבר בשלב השימוע או גיבוש הסדר טיעון מקל, והכל תוך הפעלת שיקול דעת קפדני באשר לחשיפת קו ההגנה ומניעת נזק פוטנציאלי.

לייצוג בהליכי שימוע צרו איתנו קשר 03-9158500

לקריאה נוספת בעניין הליך השימוע ראו מאמרנו: "זכות השימוע בהליך הפלילי".

דרג את העמוד

ממוצע הצבעות 5 / 5. כמות הצבעות 112

No votes so far! Be the first to rate this post.