03-9158500
תפריט
Ran PerryRan Perry
06:18 08 Jul 21
פניתי לעו"ד קובי ועו"ד רונן על מנת להתמודד עם הליך פלילי עקב תלונות שווא שהגיש מישהו נגדי. הם הנחו אותי בתהליך והתהלו מול המשטרה. בנוסף, לאחר מכן, כתבו עבורי מכתב שנועד לשנות את עילת הסגירה לחוסר אשמה מחוסר ראיות - דבר שצלח. לאורך כל התהליך הם היו זמינים ומאוד אדיבים ומקצועיים - מאוד מומלץ.
ron benron ben
07:14 19 Jan 21
הגעתי לרונן וקובי בזמן של מצוקה אישית גדולה. כבר מהרגע הראשון אפשר היה להבחין בכך שהם לא רק מתעסקים בפן המקצועי אלא גם המון בפן האנושי. שיחות חמות ומתן עזרה והסברים מרגיעים בכל זמן שנדרשו לכך והראו כמה אכפתיות הם מעניקים ללקוח. מעבר לכך בפן המקצועי מדובר בשני עורכי דין מבריקים עם ראש חד וידע מקצועי רב מאוד אשר עזרו לי להיחלץ מהצרה אליה נקלעתי. ממליץ בחום!
דב ברקוביץדב ברקוביץ
14:21 03 Jan 21
קובי ורונן הם עורכי דין שעליהם נאמר גאווה למקצוע!!הם עניינים, זמינים, מקצועיים ברמות על, מבינים בשיחת הבהרה אחת את רצון הלקוח ותוך כדי הטיפול מעדכנים ומשתפים באופן קבוע.בהחלט ממליץ לפנות ולהיוועץ בהם!!דב ברקוביץ
יעקב אנגריעקב אנגר
17:01 03 Sep 20
פנינו ברגע של מצוקה וזכינו לזמינות מלאה, לתמיכה מקצועית ונפשית והתוצאה גם היא מעולה. ממליץ בחום.
js_loader
5
(94)

ייצוג בהליכי ערעור

לאחר שנאשם הורשע בהליך פלילי עומדת לו הזכות להגיש ערעור פלילי תוך 45 יום לערכאה משפטית גבוהה יותר. הערעור יכול להיות הן על עצם ההרשעה (הכרעת הדין) והן על העונש שנגזר עליו (חומרת העונש).

גם אם נאשם זוכה או שהושת עליו עונש קל והוא אינו מעוניין בהגשת ערעור פלילי מטעמו, אין זה בהכרח סוף דבר. באפשרות המדינה (בדרך כלל באמצעות הפרקליטות) להגיש ערעור על זיכוי הנאשם או על קולת העונש במקרה שלשיטתה העונש שנגזר על הנאשם קל מדי.

הליכי ערעור – חשוב לדעת

עורך דין להליכי ערעור

חשוב לדעת שככל שנאשם מגיש ערעור פלילי על חומרת העונש שנגזר עליו, ערכאת הערעור יכולה רק להקל בעונש או שלא להתערב בעונש, אך היא אינה יכולה להחמיר בעונש ללא הגשת ערעור מצד המדינה על קולת העונש.

ככלל, ערכאות הערעור ממעטות להתערב בממצאים עובדתיים וממצאי מהימנות של בית המשפט ששמע את העדים באופן ישיר ונתן את פסק הדין, וכן ממעטות להתערב בעונשים שהושתו על הנאשם. לפיכך, מומלץ להתייעץ בעניין הגשת ערעור פלילי עם עורך דין פלילי המתמחה בערעורים על מנת שיעריך את הסיכויים והסיכונים בעצם הגשת הערעור, ובמקרה שיוחלט על הגשת הערעור, יגיש את הערעור מטעם הנאשם ויטפל בכל הנדרש במסגרת הליך הערעור.

הגשת ערעור פלילי אינה מעכבת באופן אוטומטי את ביצוע העונש ולכן חשוב להסתייע גם בעניין זה עם עורך דין פלילי שיוכל לפעול להגשת בקשה נפרדת לעיכוב ביצוע העונש.

הן לערעור מטעם הנאשם והן לערעור מטעם המדינה על זיכוי או על קולת העונש שהושת על הנאשם, עלולות להיות השלכות כבדות משקל על הנאשם, ולכן ישנה חשיבות רבה כי הליווי והטיפול בהליכי הערעור, ייעשו על ידי עורך דין פלילי המתמחה בערעורים.

למשרדנו ניסיון רב בייצוג נאשמים בהליכי ערעור – צרו איתנו קשר 03-9158500

דרג את העמוד

ממוצע הצבעות 5 / 5. כמות הצבעות 94

No votes so far! Be the first to rate this post.