03-9158500
תפריט
Ran PerryRan Perry
06:18 08 Jul 21
פניתי לעו"ד קובי ועו"ד רונן על מנת להתמודד עם הליך פלילי עקב תלונות שווא שהגיש מישהו נגדי. הם הנחו אותי בתהליך והתהלו מול המשטרה. בנוסף, לאחר מכן, כתבו עבורי מכתב שנועד לשנות את עילת הסגירה לחוסר אשמה מחוסר ראיות - דבר שצלח. לאורך כל התהליך הם היו זמינים ומאוד אדיבים ומקצועיים - מאוד מומלץ.
ron benron ben
07:14 19 Jan 21
הגעתי לרונן וקובי בזמן של מצוקה אישית גדולה. כבר מהרגע הראשון אפשר היה להבחין בכך שהם לא רק מתעסקים בפן המקצועי אלא גם המון בפן האנושי. שיחות חמות ומתן עזרה והסברים מרגיעים בכל זמן שנדרשו לכך והראו כמה אכפתיות הם מעניקים ללקוח. מעבר לכך בפן המקצועי מדובר בשני עורכי דין מבריקים עם ראש חד וידע מקצועי רב מאוד אשר עזרו לי להיחלץ מהצרה אליה נקלעתי. ממליץ בחום!
דב ברקוביץדב ברקוביץ
14:21 03 Jan 21
קובי ורונן הם עורכי דין שעליהם נאמר גאווה למקצוע!!הם עניינים, זמינים, מקצועיים ברמות על, מבינים בשיחת הבהרה אחת את רצון הלקוח ותוך כדי הטיפול מעדכנים ומשתפים באופן קבוע.בהחלט ממליץ לפנות ולהיוועץ בהם!!דב ברקוביץ
יעקב אנגריעקב אנגר
17:01 03 Sep 20
פנינו ברגע של מצוקה וזכינו לזמינות מלאה, לתמיכה מקצועית ונפשית והתוצאה גם היא מעולה. ממליץ בחום.
js_loader
תמונת נושא עבור: איך להתמודד עם סחיטה בסקייפ או ברשת?
5
(51)

סחיטה היא עבירה פלילית שבאמצעותה משפיעים על התנהגותו של אדם וגורמים לו לבצע מעשה בניגוד לרצונו. הסחיטה מתבצעת על ידי איום של הנסחט באמצעות כוח פיזי או באיום של חשיפה במידע מפליל או מביך.

פעמים רבות הסחיטה מתבצעת בשביל קבלת כספים, טובות הנאה מיניות או פגיעה נפשית.

סוגי עבירות סחיטה

החוק במדינת ישראל מבדיל בין 2 סוגים של עבירות סחיטה.

  1. סחיטה באיומים- עבירה זו מתייחסת לסחיטה של אדם על ידי איום בפגיעה בשמו הטוב, פרסום מידע רגיש של צנעת הפרט או כל דבר שעשוי לפגוע בצורה כלשהי בנסחט.
  2. סחיטה בכוח- עבירה זו מתייחסת למצב בו מבצע עבירת הסחיטה מאיים בהפעלת כוח פיזי על הנסחט בשביל למנוע ממנו לבצע מעשה כלשהו או בשביל שיבצע מעשה כלשהו בניגוד לרצונו.

עבירות סחיטה בעולם הטכנולוגי- סחיטה בסקייפ, סחיטה במייל או סחיטה בוואטסאפ

מאחר ועבירת סחיטה במייל היא עבירה פלילית שהעונש בגינה עלול להיות שבע שנות מאסר בפועל, מנסים מבצעי עבירת הסחיטה למצוא דרכים מקוריות ומתקדמות יותר בשביל להסתיר את זהותם ובשביל לא להיתפס על ידי רשויות אכיפת החוק.

עם התקדמות הטכנולוגיה והתפתחות שירותי האינטרנט קשה יותר ויותר לאתר את מבצעי עבירת הסחיטה.

בעבר רוב הסחיטות התבצעו בעיקר ממניעים אישיים דרך הטלפון, פנים מול פנים או דרך מכתבים ולכן היה קל יותר לאתר את מבצעי עבירת הסחיטה.
היום, באמצעות האינטרנט ניתן להגיע לכל אדם, גם אם לא מכירים אותו באופן אישי, ולכן סחיטות דרך האינטרנט ובאופן אנונימי תמורת סכום כספי נהיו שכיחות יותר.

כיום, הרבה מאוד מעבירות הסחיטה מתבצעות בעיקר באופן אנונימי דרך סחיטה בסקייפ או סחיטה באמצעים אחרים דרך האינטרנט. סחיטה בסקייפ באמצעות האינטרנט מאפשרת למבצעי עבירת הסחיטה מצד אחד להסתיר את זהותם על ידי הצפנת פרטי התקשורת שלהם, ומהצד השני מאפשרת העברת תמונה מאיימת בשביל לשכנע את הנסחט לבצע פעולה כלשהי בניגוד לרצונו.

מה ניתן לעשות אם ניסו לסחוט אותי דרך האינטרנט או דרך סחיטה בסקייפ?

יש לפנות באופן מידי למשרד עורכי דין מנוסה ומקצועי כמו מנשה-רון משרד עורכי דין אשר יוכלו ללוות את המקרה של סחיטה בסקייפ או באמצעי אחר דרך האינטרנט ויוכלו לטפל מיידית בעצירת הסחיטה בצורה הטובה ביותר.

דרג את העמוד

ממוצע הצבעות 5 / 5. כמות הצבעות 51

No votes so far! Be the first to rate this post.

עורכי הדין רונן מנשה וקובי רון

בעלי משרד מנשה - רון עורכי דין

לפנייה למשרדנו חייגו: 03-9158500 או לחצו כאן להשארת פרטים