03-9158500
תפריט
Ran PerryRan Perry
06:18 08 Jul 21
פניתי לעו"ד קובי ועו"ד רונן על מנת להתמודד עם הליך פלילי עקב תלונות שווא שהגיש מישהו נגדי. הם הנחו אותי בתהליך והתהלו מול המשטרה. בנוסף, לאחר מכן, כתבו עבורי מכתב שנועד לשנות את עילת הסגירה לחוסר אשמה מחוסר ראיות - דבר שצלח. לאורך כל התהליך הם היו זמינים ומאוד אדיבים ומקצועיים - מאוד מומלץ.
ron benron ben
07:14 19 Jan 21
הגעתי לרונן וקובי בזמן של מצוקה אישית גדולה. כבר מהרגע הראשון אפשר היה להבחין בכך שהם לא רק מתעסקים בפן המקצועי אלא גם המון בפן האנושי. שיחות חמות ומתן עזרה והסברים מרגיעים בכל זמן שנדרשו לכך והראו כמה אכפתיות הם מעניקים ללקוח. מעבר לכך בפן המקצועי מדובר בשני עורכי דין מבריקים עם ראש חד וידע מקצועי רב מאוד אשר עזרו לי להיחלץ מהצרה אליה נקלעתי. ממליץ בחום!
דב ברקוביץדב ברקוביץ
14:21 03 Jan 21
קובי ורונן הם עורכי דין שעליהם נאמר גאווה למקצוע!!הם עניינים, זמינים, מקצועיים ברמות על, מבינים בשיחת הבהרה אחת את רצון הלקוח ותוך כדי הטיפול מעדכנים ומשתפים באופן קבוע.בהחלט ממליץ לפנות ולהיוועץ בהם!!דב ברקוביץ
יעקב אנגריעקב אנגר
17:01 03 Sep 20
פנינו ברגע של מצוקה וזכינו לזמינות מלאה, לתמיכה מקצועית ונפשית והתוצאה גם היא מעולה. ממליץ בחום.
js_loader
תמונת נושא עבור: אילו שיקולים יש בעת מתן חנינה?
5
(52)

לעיתים אנחנו שומעים באמצעי התקשורת כאסיר מסוים מבקש חנינה מהנשיא. מהו מושג החנינה? במדינת ישראל ישנו חוק יסוד המעניק סמכויות הניתנות לנשיא המדינה בכדי לחון  אסירים או להקל על עונשם כגון: הקלה בעונשי מאסרו להמירם בעונשים אחרים, הקלה בעונשים הנוגעים לפסילת רישיון נהיגה שהוטלו ע"י בית המשפט, הקלה בעונשי קנסות שהוטלו ע"י בית המשפט. אם ברצונכם במחיקת רישום פלילי וקבלת תעודת יושר. בקשת חנינה מהנשיא יכולה להתבצע ע"י האדם עצמו , אך עדיפה האפשרות השנייה של הגשת בקשה לחנינה באמצעות עורך דין פלילי הבקיא בכל ההליכים המשפטיים. מנשה- רון משרד עורכי דין פלילי מייצגים נאמנה מזה- 15 שנים בהצלחה רבה את קהל לקוחותיהם בכל שלב בהליך הפלילי וכן במיצוי כל הזכויות וההליכים המשפטיים ובהגנת הלקוח עד לקבלת התוצאה הטובה ביותר.

מהם השיקולים וההליך למתן חנינה

במשרד המשפטים ישנה את מחלקת החנינות שמכינה את כל החומר המיועד למבקש החנינה. בכדי לקבל מהגופים השונים חומרים נוספים וחוות דעת והמלצות וכן פניה לבית המשפט הרלוונטי לקבלת תיקו של המבקש. כאשר מתקבל החומר מהגורמים השונים ביניהם המשטרה, שירות בתי הסוהר, ושירות המבחן במשרד הרווחה נכתב תזכיר לשר המשפטים שיקבע את עמדתו בעניין. כאשר המלצת שר המשפטים היא חיובית מצורפת יחד איתה חוות דעת מנוסחת בהקלות על העונש או כתב החנינה. כאשר בקשת החנינה מועברת אל נשיא המדינה בנקודה זו מתרחשים הדברים הבאים:

  • הנשיא נעתר לבקשת החנינה ומעניק אותה על פי המלצת ועדת השחרורים שמונתה לצורך הבקשה
  • ישנם מיקרים בהם למרות הבקשה לחנינה נשיא המדינה רשאי גם לסרב לבקשת החנינה של המבקש למרות המלצת משרד המשפטים להעניק אותה למבקש.
  • במקרים חריגים מוצא לנכון נשיא המדינה על פי שיקול דעתו להעניק חנינה לפני שהתקבלה הכרעת דינו וגם לעיתים לפני העמדת האדם לדין

מעבר לכך ישנם גם סוגי חנינות הניתנות בידי הנשיא והן: חנינה גורפת. חנינה קצובה ישנם גם חנינה מראש וחנינה בדיעבד, חנינה כללית וחנינת מס.

סמכויות נשיא המדינה

אם כן, ניתנות בידי נשיא המדינה הסמכויות בהן הוא יכול לחון אדם המבקש חנינה או אף במקרים מסוימים לפני מתן פסק הדין או העמדת אדם לדין מחד, ומאידך, ישנם מקרים למרות המלצת משרד המשפטים לחון אדם המבקש חנינה, יכול נשיא המדינה לסרב לבקשה משיקוליו הוא. משרד עורכי הדין מנשה- רון הינם עורכי דין מומחים למשפט הפלילי ולצווארון הלבן ובכל שלבי ההליך הפלילי בכלל זה ייעוץ וליווי, ייצוג בכל שלבי המשפט הפלילי, ערכאות משפטיות וכן טיפול בבקשות חנינה ועוד. צרו קשר עם  מנשה- רון משרד עורכי דין פלילי וקבעו פגישת ייעוץ בהקדם למיצוי כל זכויותיכם.

דרג את העמוד

ממוצע הצבעות 5 / 5. כמות הצבעות 52

No votes so far! Be the first to rate this post.

עורכי הדין רונן מנשה וקובי רון

בעלי משרד מנשה - רון עורכי דין

לפנייה למשרדנו חייגו: 03-9158500 או לחצו כאן להשארת פרטים