03-9158500
תפריט
Ran PerryRan Perry
06:18 08 Jul 21
פניתי לעו"ד קובי ועו"ד רונן על מנת להתמודד עם הליך פלילי עקב תלונות שווא שהגיש מישהו נגדי. הם הנחו אותי בתהליך והתהלו מול המשטרה. בנוסף, לאחר מכן, כתבו עבורי מכתב שנועד לשנות את עילת הסגירה לחוסר אשמה מחוסר ראיות - דבר שצלח. לאורך כל התהליך הם היו זמינים ומאוד אדיבים ומקצועיים - מאוד מומלץ.
ron benron ben
07:14 19 Jan 21
הגעתי לרונן וקובי בזמן של מצוקה אישית גדולה. כבר מהרגע הראשון אפשר היה להבחין בכך שהם לא רק מתעסקים בפן המקצועי אלא גם המון בפן האנושי. שיחות חמות ומתן עזרה והסברים מרגיעים בכל זמן שנדרשו לכך והראו כמה אכפתיות הם מעניקים ללקוח. מעבר לכך בפן המקצועי מדובר בשני עורכי דין מבריקים עם ראש חד וידע מקצועי רב מאוד אשר עזרו לי להיחלץ מהצרה אליה נקלעתי. ממליץ בחום!
דב ברקוביץדב ברקוביץ
14:21 03 Jan 21
קובי ורונן הם עורכי דין שעליהם נאמר גאווה למקצוע!!הם עניינים, זמינים, מקצועיים ברמות על, מבינים בשיחת הבהרה אחת את רצון הלקוח ותוך כדי הטיפול מעדכנים ומשתפים באופן קבוע.בהחלט ממליץ לפנות ולהיוועץ בהם!!דב ברקוביץ
יעקב אנגריעקב אנגר
17:01 03 Sep 20
פנינו ברגע של מצוקה וזכינו לזמינות מלאה, לתמיכה מקצועית ונפשית והתוצאה גם היא מעולה. ממליץ בחום.
js_loader
תמונת נושא עבור: הגנת סייבר לעסקים – כללים שחשוב להכיר
5
(3)

בעולם המודרני המידע העסקי של עסקים רבים נמצא במחשבים, ברשת האינטרנט ובענן. קיימים מספר כללי עבודה שחשוב להקפיד עליהם על מנת לשמור על הגנת המידע העסקי, לרבות הגנה מפני חדירות של גורמים לא מורשים שעלולים, במקרים רבים, לעשות שימוש לרעה או אף לנסות לסחוט את העסק. להלן הכללים:

1. להגן על רשת ה- Wi-Fi – יש להתחבר רק לרשת מאובטחת, מוצפנת ומוסתרת, תוך שימוש בסיסמה חזקה בגישה לנתב (Router).

2. סיסמה ואימות – יש לעשות שימוש בסיסמה ייחודית בכל המחשבים והמכשירים, לרבות טלפונים ניידים ולדאוג להחליף את הסיסמאות לכל היותר מדי 3 חודשים. כמו כן, מומלץ לעשות שימוש באימות דו-שלבי (כגון קוד שמגיע למכשיר נייד כהודעה או נשלח למייל) וכדאי אף להגדיר כי המערכת תינעל לאחר שסיסמה שגויה הוזנה מספר פעמים.

3. להשתמש בתוכנות מקוריות בעלות רישוי עם עדכוני תוכנה ואבטחה – רוב מתקפות הסייבר מבוצעות בכך שהן תוקפות ומנצלות חולשות אבטחה בתוכנות שאינן מעודכנות. לכן, יש לבצע עדכוני תוכנה באופן תכוף – פעם ואפילו פעמיים בשבוע או בהתאם להנחיות היצרן, מפתח התוכנה או מערכת ההפעלה (לפי המוקדם).

4. תוכנת אנטי וירוס – יש להשתמש בתוכנת אנטי וירוס בכל המכשירים ומערכות ההפעלה ולהגדירה שתסרוק באופן קבוע גם מיילים ותבצע סריקה קבועה למערכת לפחות מדי שבוע.

5. Firewall (חומת אש) – ברשת פרטית יש להשתמש בחומת אש שמונעת חדירה של גורמים עוינים וחיצוניים שאינם מורשים. יש לוודא שחומת האש מופעלת ומוגדרת כהלכה הן בנתב ((Router והן במערכת ההפעלה.

6. גישה למערכת והרשאות – יש להגביל גישה למערכת ולמערכות המחשוב אך ורק לעובדים הרלבנטיים ועל פי צרכי העבודה. כמו כן, יש להקפיד שלא לאפשר התקנה תוכנות ללא רשות או תוכנות שאינן מורשות ובמידת הניתן ובהתאם לאופי העבודה, לא לאפשר גישה להתקנים ניידים ((Disk on Key וזאת גם אם מדובר על התקן נייד פרטי.

7. פתיחת קבצים וקישורים – יש להקפיד שלא להיכנס לקישורים שאינם מוכרים, לרבות קישורים שהתקבלו במייל, בוואטסאפ או כהודעות שהגיעו למכשירים ניידים.

8. גיבוי – יש לבצע גיבויים באופן תדיר לכל המחשבים וגם למכשירים ניידים ולאכסנם במקום בטוח או בענן. שחזור הגיבוי יכול למנוע מצב של אובדן נתונים ולסייע בהתאוששות ממתקפת סייבר של גורמים עוינים או לא מוכרים.

הקפדה על הנחיות אלו תסייע להגנה על העסק ותימנע מצב של אובדן מידע יקר ערך וחשיפתו לצדדים שלישיים או לגורמים עוינים ותסייע במניעה של סחיטה.
שימו לב כי תגובה מהירה וטיפול נכון בעת חשד לאירוע סייבר או חשד למתקפת סייבר תאפשר את מניעת הנזק או צמצומו ותסייע לכם לחזור לשגרה.
ככל שאתם מתמודדים עם סחיטה של מידע, לרבות סחיטה מינית ברשת, או אירוע סייבר, במקום העבודה או בחיים הפרטיים, קיימת חשיבות רבה לפנייה מוקדמת ככל שניתן. פנו עכשיו לקבלת טיפול מקצועי של עורך דין סייבר – משרד מנשה – רון, עורכי דין.

דרג את העמוד

ממוצע הצבעות 5 / 5. כמות הצבעות 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

עורכי הדין רונן מנשה וקובי רון

בעלי משרד מנשה - רון עורכי דין

לפנייה למשרדנו חייגו: 03-9158500 או לחצו כאן להשארת פרטים