03-9158500
תפריט
Ran PerryRan Perry
06:18 08 Jul 21
פניתי לעו"ד קובי ועו"ד רונן על מנת להתמודד עם הליך פלילי עקב תלונות שווא שהגיש מישהו נגדי. הם הנחו אותי בתהליך והתהלו מול המשטרה. בנוסף, לאחר מכן, כתבו עבורי מכתב שנועד לשנות את עילת הסגירה לחוסר אשמה מחוסר ראיות - דבר שצלח. לאורך כל התהליך הם היו זמינים ומאוד אדיבים ומקצועיים - מאוד מומלץ.
ron benron ben
07:14 19 Jan 21
הגעתי לרונן וקובי בזמן של מצוקה אישית גדולה. כבר מהרגע הראשון אפשר היה להבחין בכך שהם לא רק מתעסקים בפן המקצועי אלא גם המון בפן האנושי. שיחות חמות ומתן עזרה והסברים מרגיעים בכל זמן שנדרשו לכך והראו כמה אכפתיות הם מעניקים ללקוח. מעבר לכך בפן המקצועי מדובר בשני עורכי דין מבריקים עם ראש חד וידע מקצועי רב מאוד אשר עזרו לי להיחלץ מהצרה אליה נקלעתי. ממליץ בחום!
דב ברקוביץדב ברקוביץ
14:21 03 Jan 21
קובי ורונן הם עורכי דין שעליהם נאמר גאווה למקצוע!!הם עניינים, זמינים, מקצועיים ברמות על, מבינים בשיחת הבהרה אחת את רצון הלקוח ותוך כדי הטיפול מעדכנים ומשתפים באופן קבוע.בהחלט ממליץ לפנות ולהיוועץ בהם!!דב ברקוביץ
יעקב אנגריעקב אנגר
17:01 03 Sep 20
פנינו ברגע של מצוקה וזכינו לזמינות מלאה, לתמיכה מקצועית ונפשית והתוצאה גם היא מעולה. ממליץ בחום.
js_loader
תמונת נושא עבור: מהי חקירה באזהרה ומה צריך לעשות לפני?
5
(50)

חקירה באזהרה היא חקירה משטרתית המראה על כך שמשטרת ישראל חושדת באדם בגין ביצוע עברה כלשהי.

מהן הזכויות של החשוד בעברה כאשר מזמינים אותו בשביל חקירה באזהרה?

הזכויות שמגיעות לאדם המוזמן לחקירה באזהרה במשטרה הן שמירה על זכות השתיקה וקבלת שירותים של עורך דין.

הזכויות שמגיעות לאדם בשל חקירה באזהרה חשובות מאוד מאחר וכל שיחה של החשוד עם משטרת ישראל יכולה לשמש כנגדו. לפיכך חשוב מאוד לזכור את הזכויות האלו במצב חירום.

האם עורכי הדין יכולים לעזור?

כן מאוד, עורכי הדין יכולים לעזור בכל מצב בו קיים מפגש עם המשטרה.

אם משטרת ישראל מזמינה אדם לחקירה באזהרה, המשמעות היא שאותו אדם חשוב בביצוע עבירה. מהרגע שהחשוד יכנס לתחנת המשטרה, השוטרים יצפו בו, יקשיבו לו ובעצם כל דבר שהוא יבצע יכול לשמש כנגדו.

עורך הדין יכול גם לשמור על זכויות החשוד בעת החקירה, וגם אם חלילה התהליך המשטרתי יתקדם ויגיע לבית המשפט.

מאחר וחקירה באזהרה היא עבירה על החוק יהיה צורך בעורך דין שמומחה בענייני פלילים. ככל שעורך הדין יהיה יותר מנוסה ויותר מקצועי,  כך הסיכוי לסיים את המפגש עם המשטרה עוד בשלב של חקירה באזהרה, גבוה יותר. לפיכך אין להקל ראש בבחירת עורך דין גם עוד בשלב של חקירה באזהרה.

למשרד עורכי הדין של "מנשה – רון משרד עורכי דין פלילי" קיים ניסיון של חמש עשרה שנים בייצוג בתיקים פלילים ובעלי ידע וניסיון במתן שירותים משפטיים ברמה הגבוהה ביותר, ויכולים להעניק שירות גם במקרים של חקירה באזהרה.

למה כדאי לשים לב כשצריך להשתמש בשירותים של עורך דין?

  • ניסיון ומקצועיות- כמו בכל תחום הניסיון והמקצועיות של "בעל המקצוע" הוא חלק חשוב במציאת פתרון, במיוחד במקרה של חקירה באזהרה שהדרדרות המצב יכולה להביא להשלכות כבדות.
  • התמחות עורך הדין
  • מספר הופעות בבית המשפט- רלוונטי במיוחד במקרים בהם חקירה באזהרה הופכת לכתב אישום.
  • יחס אישי- מאחר ומדובר על נושא רגיש נרצה להיות מיוצגים על ידי עורך דין אליו אנחנו מתחברים ושאנו יכולים לסמוך עליו. הוא אמנם איש מקצוע אך מאחר והוא יהיה אחראי להתנהלות התיק בחקירה באזהרה או מול מערכת המשפטית ניתן יהיה להגיד שחלק מהעתיד שלנו תלוי בעורכי הדין שנבחר.

דרג את העמוד

ממוצע הצבעות 5 / 5. כמות הצבעות 50

No votes so far! Be the first to rate this post.

עורכי הדין רונן מנשה וקובי רון

בעלי משרד מנשה - רון עורכי דין

לפנייה למשרדנו חייגו: 03-9158500 או לחצו כאן להשארת פרטים