03-9158500
תפריט
Ran PerryRan Perry
06:18 08 Jul 21
פניתי לעו"ד קובי ועו"ד רונן על מנת להתמודד עם הליך פלילי עקב תלונות שווא שהגיש מישהו נגדי. הם הנחו אותי בתהליך והתהלו מול המשטרה. בנוסף, לאחר מכן, כתבו עבורי מכתב שנועד לשנות את עילת הסגירה לחוסר אשמה מחוסר ראיות - דבר שצלח. לאורך כל התהליך הם היו זמינים ומאוד אדיבים ומקצועיים - מאוד מומלץ.
ron benron ben
07:14 19 Jan 21
הגעתי לרונן וקובי בזמן של מצוקה אישית גדולה. כבר מהרגע הראשון אפשר היה להבחין בכך שהם לא רק מתעסקים בפן המקצועי אלא גם המון בפן האנושי. שיחות חמות ומתן עזרה והסברים מרגיעים בכל זמן שנדרשו לכך והראו כמה אכפתיות הם מעניקים ללקוח. מעבר לכך בפן המקצועי מדובר בשני עורכי דין מבריקים עם ראש חד וידע מקצועי רב מאוד אשר עזרו לי להיחלץ מהצרה אליה נקלעתי. ממליץ בחום!
דב ברקוביץדב ברקוביץ
14:21 03 Jan 21
קובי ורונן הם עורכי דין שעליהם נאמר גאווה למקצוע!!הם עניינים, זמינים, מקצועיים ברמות על, מבינים בשיחת הבהרה אחת את רצון הלקוח ותוך כדי הטיפול מעדכנים ומשתפים באופן קבוע.בהחלט ממליץ לפנות ולהיוועץ בהם!!דב ברקוביץ
יעקב אנגריעקב אנגר
17:01 03 Sep 20
פנינו ברגע של מצוקה וזכינו לזמינות מלאה, לתמיכה מקצועית ונפשית והתוצאה גם היא מעולה. ממליץ בחום.
js_loader
תמונת נושא עבור: ניסיון למנוע את העמדה לדין
5
(42)

תחום המשפטים הוא תחום מורכב ומסועף עם מספר רב של תחומים שבכל אחד מהם יש דינים, תתי דינים, סעיפי ענישה ועוד. ישנן עבירות הנחשבות ל"קלות" יותר ועבירות קשות יותר שבדרך כלל מובילות לידי ענישה כבדה יותר. תחום הפלילים הוא ללא ספק התחום החמור ביותר בתחום המשפטי. עבירה פלילית נחשבת לעבירה קשה אם כי גם בתוך הנישה הזו יש עבירות הנחשבות לחמורות יותר וחמורות פחות, נסיבות הנבחנות לכל מקרה בנפרד ועוד. בין העבירות החמורות הקשורות בפלילים יכולות להיות עבירות של אלימות, העלמות מיסים, רשלנות, עבירות מחשב וסייבר, גניבה, שוחד ומרמה ועוד. משרד עורכי הדין מנשה-רון יעמוד לצידכם לכל אורך הדרך. הניסיון הרב של החברה בתחום הפלילים מקנה למשרד יתרון בניהול תיקי הלקוחות וחתירה לסגירת הדין עוד לפני העמדה לדין. לפני שנדבר על נושא זה בואו ונבחן את הדברים החשובים ביותר לבדיקה בחיפוש אחר עורכי דין פליליים.

מה הכי חשוב לבדוק בחיפוש אחר עורכי דין פליליים?

  • ניסיון – לניסיון תפקיד משמעותי בתחום המשפטי. ככל שעורך הדין יותר ותיק בתחום וניהל יותר תיקים בתחום הפלילים כך הניסיון שלו יגדיל את הסיכוי להצלחה במשפט.
  • התמחות – עורכי דין מתמחים בתחומים מסוימים ולא יכולים להתמחות בכל התחומים הקיימים. לכן אתם רוצים לעבוד עם עורך דין המתמחה בתחום הפלילים.
  • יחס אישי וזמינות – דבר חשוב נוסף הוא שהמשרד יעניק לכם יחס, לא יתייחס אליכם כמובן מאליו אלא יבין היטב שמדובר באירוע חשוב בחייכם ולכן הוא צריך לייצג אתכם בכל כוחו ולהיות זמין עבורכם לכל צורך.

המשרד מונע מתוך מחשבה שכל עוד ניתן לבצע פעולות שימנעו את ההגעה לדין כך עדיף עבור המיוצג ולכן חותר בכל הכוח ותוך מיצוי כל ההליכים האפשריים למנוע את העמדת הלקוח לדין.

משרד עורכי הדין מנשה-רון כאן בשבילכם

משרד עורכי הדין מנשה-רון בעלי ניסיון של מעל 15 שנים בתחום המשפטים. המשרד מעניק יחס אישי וליווי צמוד וזמין לכל לקוח ופועל במקצוענות, יסודיות ומצוינות בכל תיק. עקרונות היסוד של המשרד מלוות כל לקוח בצורה המקסימלית, המקצועית והטובה ביותר.

דרג את העמוד

ממוצע הצבעות 5 / 5. כמות הצבעות 42

No votes so far! Be the first to rate this post.

עורכי הדין רונן מנשה וקובי רון

בעלי משרד מנשה - רון עורכי דין

לפנייה למשרדנו חייגו: 03-9158500 או לחצו כאן להשארת פרטים