03-9158500
תפריט
Ran PerryRan Perry
06:18 08 Jul 21
פניתי לעו"ד קובי ועו"ד רונן על מנת להתמודד עם הליך פלילי עקב תלונות שווא שהגיש מישהו נגדי. הם הנחו אותי בתהליך והתהלו מול המשטרה. בנוסף, לאחר מכן, כתבו עבורי מכתב שנועד לשנות את עילת הסגירה לחוסר אשמה מחוסר ראיות - דבר שצלח. לאורך כל התהליך הם היו זמינים ומאוד אדיבים ומקצועיים - מאוד מומלץ.
ron benron ben
07:14 19 Jan 21
הגעתי לרונן וקובי בזמן של מצוקה אישית גדולה. כבר מהרגע הראשון אפשר היה להבחין בכך שהם לא רק מתעסקים בפן המקצועי אלא גם המון בפן האנושי. שיחות חמות ומתן עזרה והסברים מרגיעים בכל זמן שנדרשו לכך והראו כמה אכפתיות הם מעניקים ללקוח. מעבר לכך בפן המקצועי מדובר בשני עורכי דין מבריקים עם ראש חד וידע מקצועי רב מאוד אשר עזרו לי להיחלץ מהצרה אליה נקלעתי. ממליץ בחום!
דב ברקוביץדב ברקוביץ
14:21 03 Jan 21
קובי ורונן הם עורכי דין שעליהם נאמר גאווה למקצוע!!הם עניינים, זמינים, מקצועיים ברמות על, מבינים בשיחת הבהרה אחת את רצון הלקוח ותוך כדי הטיפול מעדכנים ומשתפים באופן קבוע.בהחלט ממליץ לפנות ולהיוועץ בהם!!דב ברקוביץ
יעקב אנגריעקב אנגר
17:01 03 Sep 20
פנינו ברגע של מצוקה וזכינו לזמינות מלאה, לתמיכה מקצועית ונפשית והתוצאה גם היא מעולה. ממליץ בחום.
js_loader
5
(223)

עו"ד מיסים מנשה&רון

משרדנו הינו משרד עורכי דין מוביל ומוערך על פי כל הדירוגים, בעל מומחיות מיוחדת בעבירות צווארון לבן ובעבירות מיסים. אנו מייצגים בהצלחה חברות, אנשי עסקים, עורכי דין, רואי חשבון  ולקוחות שונים החשודים או מואשמים בעבירות מיסים, על שלל גווניהן והיבטיהן, כאשר פנייה למשרדנו תבטיח מקצועיות וייצוג ברמה הגבוהה ביותר.

חקירה ברשות המיסים או ברשות חקירה אחרת בחשד לביצוע עבירות מס

לחקירה ברשות המיסים או בכל רשות חקירה אחרת החוקרת עבירות מיסים, לרבות, ביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433, השלכות רבות. הזימון לחקירה יכול להתבצע באמצעות שיחת טלפון או באמצעות הגעה של חוקרים ושוטרים לבית החשוד לביצוע חיפוש ועיכוב. ככל שמדובר בזימון לחקירה באמצעות שיחת טלפון, הרי שעם קבלת הזימון וטרם הגעה לרשות המיסים ומסירת גרסה כלשהי, יש לפנות באופן מידי למשרד עורכי דין בעל מומחיות במיסים לקבלת ייעוץ וליווי בחקירה הצפויה ובכך למזער ככל הניתן את הנזק או אף למנוע אותו לחלוטין. ככל שמדובר בהגעה של שוטרים וחוקרים לבית החשוד, יש להקפיד שלא לענות על כל שאלה עד לקבלת ייעוץ מעורך דין מיסים.

להלן דוגמאות לנושאים בהם מטפל משרדנו הקשורים לעבירות מס:

עבירות מס הכנסה

מדובר בעבירות לפי פקודת מס הכנסה, הנוגעות, בין היתר, למסירת דיווחים וידיעות לא נכונים והשמטת הכנסות, כאשר קיימת הבחנה בין עבירות מס "טכניות" שאינן דורשות כוונה מיוחדת להתחמק מתשלום מס או לעזור לאדם אחר להתחמק מתשלום מס, לבין עבירות מס מהותיות שדורשות כוונה מיוחדת להתחמק מתשלום מס או לעזור לאדם אחר להתחמק מתשלום מס. עבירות מס הכנסה הן עבירות שעלולות להוביל לעונשי מאסר בפועל משמעותיים ולקנסות כספיים כבדים.

עבירות מע"מ

מדובר בעבירות לפי חוק מס ערך מוסף, תשל"ו-1975, כאשר מקובל להבחין בין עבירות מע"מ טכניות שאינן דורשות הוכחת מטרה מיוחדת להתחמק או להשתמט מתשלום מס, לבין עבירות מע"מ מהותיות אשר דורשות מטרה מיוחדת להתחמק או להשתמט מתשלום מס. עבירות מע"מ הן עבירות שעלולות להוביל לעונשי מאסר בפועל משמעותיים ולקנסות כספיים כבדים.

הליך של גילוי מרצון

מדובר בהליך במסגרתו מתאפשר לישראלים שעברו עבירות על חוקי המיסים ועל חוק איסור הלבנת הון, ולא דיווחו כנדרש על הכנסותיהם, לתקן את דיווחיהם ולדווח נתוני אמת, כאשר מנגד – רשות המיסים, בתיאום עם פרקליטות המדינה, מתחייבת שלא ינקטו הליכים פליליים נגד מי שיבצעו גילוי מרצון בהתאם לתנאים המפורטים בנוהל גילוי מרצון.

הליך של גילוי מרצון מאפשר לרשות המיסים בהתקיים התנאים הרלבנטיים לחשוף הון לא מדווח בישראל ובחו"ל של ישראלים ולהגדיל את גביית המיסים ובמקביל, מאפשר לישראלים שעברו על החוק ולא דיווחו כנדרש על הכנסותיהם ועל הונם, לתקן את דיווחיהם, תוך צמצום חשיפתם להעמדתם לדין פלילי בגין העבירות שביצעו.

חשבוניות פיקטיביות

מדובר באחת מהעבירות הנפוצות אשר נחקרות על ידי רשות המיסים, לעיתים בשילוב גורמי חקירה נוספים כמו היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433. חשבונית פיקטיבית היא חשבונית שלא ניתן בעבורה שירות (מלא או חלקי) ושמטרתה להקטין את התשלומים של מקבל החשבונית לרשות המיסים באמצעות ניכוי מס התשומות הכלול בה מדו"חות המע"מ התקופתיים ובאמצעות הגדלת הוצאותיו של מקבל החשבונית בדו"חות מס הכנסה השנתיים.

על פי הפסיקה, גם חשבונית מנופחת – חשבונית אשר משקפת עסקה אמיתית בין הצדדים אך הסכום המופיע בה גבוה מהסכום האמיתי של העסקה, וחשבונית זרה – חשבונית אשר משקפת עסקה אמיתית לחלוטין אך אינה מונפקת על ידי שביצע בפועל את העבודה,  מהוות חשבוניות פיקטיביות.

הליכי כופר

מכוח סעיפים מסוימים בחוקי מס וביניהם סעיף 221 לפקודת מס הכנסה, סעיף 121 לחוק מס ערך מוסף וסעיף 231א' לפקודת המכס – קיימת סמכות לרשות המיסים עוד בשלב החקירה ואף גם לאחר כתב אישום, להמיר את העמדתו לדין של חשוד או נאשם בעבירות מס לתשלום כופר מס – תשלום כספי המתווסף לתשלום חוב המס, כאשר עם תשלום הכופר מופסק ההליך הפלילי נגד עובר העבירה. ההחלטה בעניין כופר נקבעת על ידי ועדות מיוחדות שהוקמו ברשות המיסים ואשר נקראות ועדות כופר ושוקלות שיקולים שונים בהחלטתן האם להמיר את ההליך הפלילי בתשלום כופר, וביניהם: חומרת העבירה – ההיקף הכספי של העבירה, משך ביצועה, מידת האשם של עובר העבירה, האם נוסף לעבירה בתחום המס נעברו עבירות לפי חוק העונשין, התשל"ז-1977 או לפי חוק אחר? האם מדובר בעבירה ראשונה או בעבירה חוזרת? נסיבות אישיות של עובר העבירה ושל בני משפחתו. הסרת המעשה ו/או המחדל בדרך של תשלום המס, תיקוני דוחות וכדומה. העניין הציבורי בהבאת עובר העבירה לדין ושיקולים נוספים.

עבירות הלבנת הון

חוק איסור הלבנת הון, תש"ס-2000, שנחקק כחלק מהמאבק הבינלאומי בפשיעה החמורה ובהלבנת הון, קובע ארבע עבירות הלבנת הון עיקריות – עשיית פעולה ברכוש אסור במטרה להסתיר או להסוות את מקורו, עשיית פעולה ברכוש או מסירת מידע כוזב במטרה שלא יהיה דיווח, הפרת פעולה ברכוש בידיעה שהרכוש אסור והפרת חובת דיווח על כספים בעת הכניסה לישראל או היציאה ממנה. העבירה העיקרית של הלבנת הון הינה ביצוע פעולה ברכוש שמקורו בעבירות המכונות "עבירות מקור" – עבירות המפורטות בתוספת הראשונה לחוק איסור הלבנת הון וביניהן עבירות מס מסוימות, במטרה להסתיר או להסוות את מקור הרכוש, את זהות בעלי הזכויות בו, את מיקומו ו/או את תנועותיו, להטמיעו ברכוש לגיטימי ולהכינו לשימוש חוזר.

מכוח חוק איסור הלבנת הון, הוקמו ועדות להטלת עיצום כספי המוסמכות להטיל על יחידים ו/או תאגידים עיצומים כספיים (קנסות כספיים) במקרים של הפרת חובות מסוימות שנקבעו בחוק איסור הלבנת הון, כאשר בטרם החלטה על הטלת עיצום כספי, הועדה להטלת עיצום כספי נותנת הזדמנות למי שבכוונתה להטיל עליו את העיצום הכספי לטעון את טענותיו ועל דרישה לתשלום עיצום כספי ניתן לערער בפני בית משפט שלום.

במסגרת הליכי חקירה בעבירות הלבנת הון, רשויות החקירה והפרקליטות, מגישות על פי רוב לבית המשפט בקשות לתפיסה של רכוש, כגון: חשבונות בנק, מזומנים, מכוניות, בתים ועוד, ולחילוטו באופן זמני, זאת, לצורך חילוטו הסופי של הרכוש בסיום ההליך המשפטי, במקרה שבית המשפט יחליט על הרשעה ועל חילוט. הרכוש שנתפס עלול להיוותר תפוס או מוקפא במשך שנים ארוכות עד לסיום ההליך, ובכך עלול להיגרם לחשוד נזק רב, וזאת גם כאשר בסופו של ההליך, תיק החקירה שנפתח נגדו ייסגר או הוא יזוכה בסיום המשפט וצווי התפיסה או החילוט הזמני יבוטלו.

למשרדנו מומחיות וניסיון רב בייצוגם של נחקרים, חשודים ונאשמים בתיקי מיסים והלבנת הון ובשחרור רכוש שנתפס וביטול צווי חילוט זמניים.

החשיבות של קבלת ייעוץ וליווי משפטי ממשרד עורכי דין מיסים

בשל מורכבות ההליכים המשפטיים והשלכותיהם מומלץ לפנות אל עורך דין מיסים מקצועי שיפעל עבורכם להשגת התוצאה הטובה ביותר שניתן להשיג בנסיבות העניין.

אם אתם מחפשים עורך דין מיסים או נקלעתם לסיטואציה בה נדרש טיפול של עורך דין מיסים, זה הזמן לפנות למשרד מנשה – רון עורכי דין, ששותפיו הינם יוצאי פרקליטות ומשרדים מובילים, ולקבל ליווי וייצוג משפטי מקיף ברמה הגבוהה ביותר.

משרד מנשה – רון עורכי דין מתמחה בייצוג בהצלחה של נחקרים, חשודים ונאשמים בעבירות מס מול הגורמים הרלוונטיים ברשות המיסים ו/או הפרקליטות, כאשר מדיניות משרדנו היא למצות את כל האפשרויות הקיימות בדין טרם הגשת כתב אישום ולמנוע העמדה לדין פלילי של לקוחותינו, ובמקרים של כתבי אישום לפעול להשגת התוצאה הטובה ביותר עבור לקוחותינו.

לתיאום פגישה וקבלת מענה מקצועי מיידי פנו אלינו בטלפון 03-9158500 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

עורך דין מיסים

 

דרג את העמוד

ממוצע הצבעות 5 / 5. כמות הצבעות 223

No votes so far! Be the first to rate this post.

עו"ד מיסים

קיימים עצמאיים רבים, בעלי עסקים שאינם מבינים את הנהלים של רשות המיסים ולכן הם עלולים להסתבך בעבירות שמפרות הוראות של מס הכנסה בנוגע לתשלומים, הגשת דוחות וכדומה. עקב חוסר ההבנה של בעלי העסקים בנוהלי המס הם עלולים להסתבך משפטית עם מס הכנסה. במקרה כזה יהיה חייב להיעזר בשירותים של עורך דין מיסים מומחה שיידע את נהלי רשות המיסים וידע להגן עלינו בעת הסתבכות כזו או אחרת. משרד עורכי הדין מנשה-רון מתמחה בייצוג של חשודים ונאשמים בעבירות מס הכנסה ויוכל לפעול עבורכם בשביל השגת התוצאות הטובות ביותר.

אלו דוחות בעלי עסקיים צריכים להגיש בשביל להימנע מבעיות משפטיות?

  • דוחות שנתיים המראים את ההכנסות וההוצאות של העסק בשביל לקבוע רווח.
  • הצהרת הון פעם בחמש שנים
  • מקדמות דו חודשיות למס הכנסה
  • מקדמות לתשלום ביטוח לאומי
  • תשלום מס ערך מוסף

עורך דין מיסים מייצג אתכם בעבירות מיסים

העונשים הניתנים בגין עברות מס יכולות להיות קנס כספי וגם מאסר בפועל, תלוי בחומרת העבירה ובנסיבות של הנאשם. קיימות עברות מס שנחשבות עבירות קלות יחסית ואינן נובעות מרצון להעלים או להסתיר הכנסות ורווחים, אלא עבירות שנגמרו מטעות אנוש כמו איחור בהגשת דו"ח שנתי, אי הגשת הצהרת הון וכדומה. בסוג עבירות אלא לרוב העונשים שיוטלו יהיו קנסות כספיים. עבירות מס שנחשבות עבירות חמורות יותר הן עבירות שיש כוונה של הנאשם להתחמק מתשלום מס או ניסיון להעלים רווחים או להקטין הכנסות.

באלו מצבים כדאי לערב עורך דין מיסים?

במקרים בהם מאשימים אדם בעברות מס חמורות ובכוונה תחילה של הנאשם להתחמק מתשלום מס, שירות של עורך מיסים הוא הכרחי. במצב זה שירות של עורך דין מיסים הוא נחוץ מאחר ובעבירות אלו קיימת סכנה של קנס כספי גבוה מאוד וגם מאסר בפועל. עורך דין מיסים הוא הגורם אליו צריך לפנות בשביל להתמודד עם הבעיה והאשמות של רשות המיסים. מאחר והעלויות של שירותי עורך דין הן גבוהות מאוד והתהליך המשפטי הוא תהליך מסורבל וארוך כדאי תמיד להבין מה נדרש מבעלי העסקים בשביל להימנע מצרות ובעיות בעתיד.