03-9158500
תפריט
Ran PerryRan Perry
06:18 08 Jul 21
פניתי לעו"ד קובי ועו"ד רונן על מנת להתמודד עם הליך פלילי עקב תלונות שווא שהגיש מישהו נגדי. הם הנחו אותי בתהליך והתהלו מול המשטרה. בנוסף, לאחר מכן, כתבו עבורי מכתב שנועד לשנות את עילת הסגירה לחוסר אשמה מחוסר ראיות - דבר שצלח. לאורך כל התהליך הם היו זמינים ומאוד אדיבים ומקצועיים - מאוד מומלץ.
ron benron ben
07:14 19 Jan 21
הגעתי לרונן וקובי בזמן של מצוקה אישית גדולה. כבר מהרגע הראשון אפשר היה להבחין בכך שהם לא רק מתעסקים בפן המקצועי אלא גם המון בפן האנושי. שיחות חמות ומתן עזרה והסברים מרגיעים בכל זמן שנדרשו לכך והראו כמה אכפתיות הם מעניקים ללקוח. מעבר לכך בפן המקצועי מדובר בשני עורכי דין מבריקים עם ראש חד וידע מקצועי רב מאוד אשר עזרו לי להיחלץ מהצרה אליה נקלעתי. ממליץ בחום!
דב ברקוביץדב ברקוביץ
14:21 03 Jan 21
קובי ורונן הם עורכי דין שעליהם נאמר גאווה למקצוע!!הם עניינים, זמינים, מקצועיים ברמות על, מבינים בשיחת הבהרה אחת את רצון הלקוח ותוך כדי הטיפול מעדכנים ומשתפים באופן קבוע.בהחלט ממליץ לפנות ולהיוועץ בהם!!דב ברקוביץ
יעקב אנגריעקב אנגר
17:01 03 Sep 20
פנינו ברגע של מצוקה וזכינו לזמינות מלאה, לתמיכה מקצועית ונפשית והתוצאה גם היא מעולה. ממליץ בחום.
js_loader
5
(149)

ייצוג בהליכי מעצר

מעצר הינו פעולה פוגענית של שלילת חירות של חשוד או נאשם בפלילים והחזקתו במקום מעצר.

הליך המעצר מוסדר בחוק סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה – מעצרים), תשנ"ו-1996.

לאור הפגיעה המשמעותית של הליך המעצר בזכות לחירות – זכות יסוד חוקתית הנתונה לכל אדם, ולאור ההשלכות המשמעותיות שעשויות להיות להליך המעצר על המשך ההליך הפלילי, קיימת חשיבות רבה לייצוג העצור ע"י עורך דין מעצרים (עורך דין פלילי) בעל מומחיות וניסיון של ייצוג בהליכי מעצר בשלב מוקדם ככל הניתן.

משרדנו מתמחה בייצוג חשודים ונאשמים בהליכי מעצר ימים ומעצר עד תום ההליכים ומלווה נחקרים החל מחקירתם הראשונה.

ייצוג חשודים בהליכי מעצר ימים

בתוך 24 שעות מעת מעצרו הראשוני של חשוד, ככל שהרשות החוקרת (משטרה, רשות ניירות ערך, רשות המיסים וכדומה), מעוניינת להאריך את מעצרו של החשוד, חובה על הרשות החוקרת להביא את החשוד לדיון בפני שופט לצורך הארכת מעצרו של החשוד.

במסגרת הדיון בהליכי מעצר ימים,  בוחן בית המשפט קיומם של שלושה תנאים מצטברים:

  1. האם קיים חשד סביר שהאדם עבר עבירה שאינה חטא (עבירה שהעונש הקבוע בחוק בגינה הוא יותר משלושה חודשי מאסר).
  2. האם מתקיימות "עילת מעצר". קיימות בחוק המעצרים שלוש עילות מעצר:
  • חשש לשיבוש הליכי חקירה או להימלטות – האם קיים יסוד סביר לחשש ששחרור ממעצר של החשוד או אי-מעצרו יביא לשיבוש הליכי חקירה או משפט, להתחמקות מחקירה מהליכי שפיטה, או יביא להעלמת רכוש, להשפעה על עדים או לפגיעה בראיות בדרך אחרת.
  • מסוכנות – האם קיים יסוד סביר לחשש שהחשוד יסכן את בטחונו של אדם, את בטחון הציבור או את בטחון המדינה.
  • בית המשפט שוכנע, מנימוקים מיוחדים שיירשמו, שיש צורך לנקוט הליכי חקירה שלא ניתן לקיימם אלא כשהחשוד נתון במעצר.
  1. האם ניתן להשיג את מטרת המעצר בדרך של חלופת מעצר כגון: מעצר בית או חלופה אחרת שפגיעתה בחירותו של החשוד פחותה.

ייצוג בהליכי מעצר

למשרדנו ניסיון רב והצלחות רבות בליווי חשודים בהלכי חקירה ובשחרור ממעצר. בכל מקרה של חקירה ו/או מעצר, מומלץ לפנות למשרדנו בהקדם לצורך קבלת ייעוץ וייצוג משפטי.

ייצוג נאשמים בהליכי מעצר עד תום ההליכים

עם סיום החקירה הפלילית והגשת כתב אישום נגד העצור, משתנה מעמדו של העצור מ"חשוד" ל"נאשם" (למידע על ייצוג נאשמים). ככל שהרשות המאשימה (התביעה המשטרתית, פרקליטות וכדומה) מבקשת להמשיך להחזיק את העצור במעצר לאחר הגשת כתב האישום עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, על הרשות המאשימה להגיש לבית המשפט בקשה למעצרו של הנאשם עד תום ההליכים במקביל להגשת כתב האישום.

בניגוד לשלב המעצר הימים, בשלב זה שלאחר הגשת כתב האישום, הנאשם ובא כוחו רשאים לעיין בחומר החקירה שבתיק.

במסגרת הדיון בהליכי מעצר עד תום ההליכים, בוחן בית המשפט קיומם של שלושה תנאים מצטברים:

  1. האם קיימות ראיות לכאורה להוכחת האשמה המיוחסת לנאשם.
  2. האם מתקיימת "עילת מעצר". קיימות בחוק המעצרים שלוש עילות מעצר:
  • חשש לשיבוש הליכי משפט או להימלטות – האם קיים יסוד סביר לחשש ששחרור ממעצר של הנאשם או אי-מעצרו יביא לשיבוש הליכי משפט, להתחמקות מהליכי שפיטה או יביא להעלמת רכוש, להשפעה על עדים או לפגיעה בראיות בדרך אחרת.
  • מסוכנות – האם קיים יסוד סביר לחשש שהנאשם יסכן את בטחונו של אדם, את בטחון הציבור, או את בטחון המדינה. יצוין כי בעבירות מסוימות כגון בעבירות לפי פקודת הסמים המסוכנים (למעט עבירה הנוגעת לשימוש בסם או להחזקת סם לשימוש עצמי), בעבירות שנעשו באלימות חמורה או תוך שימוש בנשק ובעבירות נוספות המנויות בחוק המעצרים, קיימת חזקת מסוכנות סטטוטורית – כלומר, קיימת חזקה כי מתקיימת עילת המסוכנות אלא אם כן יוכיח הנאשם אחרת.
  • הפרה של תנאי ערובה שנקבעו.
  1. האם ניתן להשיג את מטרת המעצר בדרך של חלופת מעצר כגון: מעצר בית או חלופה אחרת שפגיעתה בחירותו של החשוד פחותה.

על החלטות של בית המשפט בהליכי מעצר ימים או מעצר עד תום ההליכים, הן החשוד/הנאשם והן הרשות רשאים לערור בפני בית משפט שלערעור שידון בערר בשופט יחיד.

כן עומדת בפני הצדדים האפשרות לפנות לבית המשפט שנתן החלטה בעניין הנוגע למעצר בבקשה לעיון חוזר בהחלטה אם נתגלו עובדות חדשות, נשתנו נסיבות או עבר זמן ניכר מעת מתן ההחלטה.

למשרדנו ניסיון רב והצלחות רבות בליווי חשודים בהליכי חקירה ובשחרור ממעצר. בכל מקרה של חקירה ו/או מעצר, מומלץ לפנות למשרדנו בהקדם לצורך קבלת ייעוץ וייצוג משפטי.

עורך דין מעצרים – לייצוג בהליכי מעצר וייעוץ בנושא – צרו איתנו קשר 03-9158500 

לקריאה נוספת בעניין הליכי חקירה ראו את מאמרנו: "ייעוץ בחקירה: איך נערכים לקראת חקירה פלילית?"

דרג את העמוד

ממוצע הצבעות 5 / 5. כמות הצבעות 149

No votes so far! Be the first to rate this post.

עורך דין שחרור ממעצר

אין ספק שאין מישהו שמעוניין להיות בתוך תא מעצר. החוויה הלא נעימה הזו יכולה לקרות לכל אחד מאיתנו כשרשויות אכיפת החוק החליטו שיש חשד חזק נגדנו לגבי ביצוע עבירה פלילית על החוק והפרת ערך חברתי מוגן. אם אכן נכנס למעצר, זוהי בעצם הגבלת החירות שלנו במסגרת ההליך הפלילי וחקירת האירוע. לעיתים נוכל להשיג שחרור ממעצר בדרכים מסוימות. ישנם 2 סוגים של מעצרים בישראל. ישנו מעצר ימים, כשאדם חשוד בביצוע עבירה ודרוש לחקירה עוד לפני הגשת כתב אישום. האפשרות השנייה היא מעצר עד תום ההליכים שלו אותו יכולה לבקש התביעה לאחר השלמת החקירה והגשת כתב האישום, כדי למנוע שיבוש, הטרדת עדים, בריחה או סיכון הציבור. נשאלת השאלה האם חובה להיעזר בעורך דין שחרור ממעצר?

מתי כדאי לפנות לעורך דין שחרור ממעצר

נוכל לבקש שחרור ממעצר במספר דרכים שונות. בשחרור בערבות נצטרך לשלם סכום כספי כלשהו אותו יקבע בית המשפט, בהתאם למספר קריטריונים. בנוסף יתחייב העצור לשמור על תנאי השחרור ולהיות זמין להמשך ההליכים המשפטיים. בנוסף ניתן לקבל שחרור בתנאים מגבילים, בצורה שתבטיח את המשך קיומה של החקירה או הדיון המשפטי באותו עניין.

היכן נוכל להשיג עורך דין שחרור ממעצר

במידה ואתם או יקירכם נעצרתם בקשר לביצוע עבירה כלשהי, מומלץ לכם לפנות אל עורך דין פלילי על מנת לשכור את שירותיו לסייע לכם בעניין. איש מקצוע שהוא בעל רקורד של הצלחה וניסיון בעבודה מול המשטרה ומערכת המשפט, יוכל לסייע לכם לשמור על האינטרסים שלכם מול רשויות החוק. השגת שחרור ממעצר בתנאי כאלו ואחרים, אינו דבר מופרך כלל ויכול להיות בהישג ידכם בהינתן סיוע משפטי איכותי. משרד עורכי דין מנשה רון, הוא משרד מוביל המתמחה בייצוג לקוחות במגוון רחב של עבירות פליליות, בכל שלבי ההליך הפלילי. המשרד מנוהל על ידי עורכי הדין רונן מנשה וקובי רון, יוצאי פרקליטות המדינה ומשרדים מובילים. עורכי הדין במשרד בעלי ידע וניסיון רב שנים וישמחו לסייע לכם ולתת שירות משפטי איכותי ברמה הגבוהה ביותר.

שחרור ממעצר

אין ספק שאין אדם שמעוניין להיות מאחורי סורג ובריח. החוויה הלא נעימה הזו עשויה להתרחש כאשר רשויות אכיפת החוק יחליטו כי יש חשד חזק נגדנו שביצענו עבירה פלילית על אחד מחוקי המדינה, ובכך בעצם הפרנו ערך חברתי מוגן. אם אכן נכנס למעצר, מדובר על הגבלת החירות שלנו במהלך ההליך הפלילי ובירור המקרה. לעיתים נוכל להשיג שחרור ממעצר במספר דרכים ובתנאים כאלו ואחרים. יש שני סוגי מעצרים הקיימים בדין הישראלי- מעצר ימים, כאשר אדם חשוד בביצוע עבירה ודרוש לחקירה עוד בטרם הגשת כתב אישום כנגדו. האפשרות השנייה היא מעצר עד תום ההליכים אותו יכולה לבקש התביעה מבית המשפט לאחר השלמת החקירה והגשת כתב האישום, זאת על מנת למנוע שיבוש ראיות, הטרדת עדים, בריחת הנאשם או סיכון הציבור.

מתי נוכל להשיג שחרור ממעצר

נוכל לבקש שחרור ממעצר במספר דרכים. ישנו שחרור בערבות בו נצטרך לשלם סכום כספי אותו יקבע בית המשפט בהתאם למספר קריטריונים, ובו מתחייב העצור לשמור על תנאי השחרור ולהיות זמין להמשך ההליכים. בנוסף ניתן לקבל שחרור בתנאים מגבילים בצורה כזו שתבטיח את המשך החקירה או הדיון המשפטי בעניין. במסגרת כך יכול בית המשפט לדרוש למשל מעצר בית.

למי כדאי לפנות כדי להשיג שחרור ממעצר

במידה ואתם או יקירכם נעצר בגין עבירה מכל סוג שהיא מומלץ לכם לפנות לעורך דין פלילי על מנת לשכור את שירותיו. איש מקצוע בעל רקורד ומנוסה מול המשטרה ומערכת המשפט, יוכל לסייע לכם לשמור על הזכויות שלכם אל מול רשויות החוק בקשר לעניין ששמכם קשור בו. השגת שחרור ממעצר בתנאי כאלו ואחרים של אדם אינו דבר מופרך ויכול להיות בהישג יד בהינתן סיוע משפטי מתאים. משרד עורכי דין מנשה רון, הוא משרד מוביל המתמחה בייצוג לקוחות במגוון רחב של עבירות פליליות, בכל שלבי ההליך הפלילי. המשרד מנוהל על ידי עורכי הדין רונן מנשה וקובי רון, יוצאי פרקליטות המדינה ומשרדים מובילים. עורכי הדין במשרד בעלי ידע וניסיון רב שנים וישמחו לסייע לכם ולתת שירות משפטי איכותי ברמה הגבוהה ביותר.